Tuesday, March 18, 2008

first entry

Posted by NaZa at 9:07 PM
emm.. sebenonya bukan first time blogging pun.. pernah dah wat blog b4 ni. kt sini nazaxx.wordpress.com
tp tu b4 deliver. skang ni lepas ada baby macam xsempat nk tulis2 seme ni.. tp bile tgk cik ana dok blogging cam best je.. so rasanya nk start gak. tgk la tahap mana kerajinan aku ni akan sampai.. kot2 dua tiga entry dah surrender. hihihi.. so entry kali ni akan aku cite pasal hari2 menghampiri menjadi ibu n mendapat baby..

ni gambo diambil bbrp hari b4 deliver.. aritu ada amik gambo b4 masuk bilik bersalin. guna henpon tpnya.. tp henpon dah kong. dah xleh diselamatkan dah.. huhuh.. so xde la kenangan...

ni gambar 1st day my baby... diberi nama Fakhry Izzat Bin Ahmad Faiz. Lahir pada 15 Ogos 2008, 8.32 AM 2.7kg at Hospital Serdang. lg 3 hari lagi genap setahun aku kawin. hihi.. ni kirenya hadiah perkahwinan aku utk my husband. Alhamdulillah seme nya selamat.

opismate dtg melawat ngan kawan asben.. tq all.. so next entry aku update gambo2 fakhry la.. from 1st day until now. 7months already..

1 comments on "first entry"

kirana on March 19, 2008 at 10:01 AM said...

ewahhhh..slmt berblogging yerrrrr
jgn lupa hapdate noooo

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal