Friday, March 21, 2008

jatuh katil

Posted by NaZa at 8:48 AM
as per title... huhuh my son jatuh katil malam tadi...
smlm dia asyik merengek je, makan pun xnak sgt.. aku rasa sbb gigi dia tumbuh tu.. dia xselesa kot.. gigi bawah tu dh ada 2batang.. nak tumbuh lg 1 n gigi atas pun nk tumbuh gak.. bile fakhry gesel2 gigi dia berbunyi... so mlm tadi memula nk letak dlm babycot dia... tp sian plak klu merengek2 tgh malam.. so decide dia tido ngn mama n papa dia.. in the middle kitorg la..

malam tu aku terjaga dia dh tido melintang, tp nape lah aku xnak angkat dia tegakkan dia balik. huhuh.. aku bleh pi tido semula.. dlm kul 5.20am kot. tetiba aku dengo bunyi jatuh+ dia menangis. huhuhuh.. fakhry dh ada kt bawah.. siannya.... serbasalah aku... salah aku la x alih dia tido.. maafkan mama sayang... huhuh... aku nyusu kan dia.. pastu dia senyap, pejam mata n tido.. ingatkan nk check mata dia.. sbb dulu cik puan ana ada bgtau, kalu jatuh kena check mata kot la merah ke mata... tp dia tido xleh la nk suh bukak mata... tp tetiba dia celik mata, senyum + main sembur2 air liur. huhu.. lega rasa.. kot dia xnak aku riso la tu, sebab tu dia jaga... aku check mata dia ok.. pastu baringkan dia.. tepuk2 blakang dia n urut2 sket.. dia tido... hopefully xde la jadi apa2.. riso plak aku... pagi td call mak, mak ckp lain kali tido bawah.. budak tgh lasak skang ni. huhu

skang ni fakhry klu nak suh dia tido, kena urut2 blakang dia... klu papa dia wat mmg senyap dia, terus lelap.. ish.. susah ni.. nnt dh beso suka plak pi umah urut.. ekekekek


kat sini la dia jatuh. huhuhu... sian je

2 comments on "jatuh katil"

kirana on March 21, 2008 at 10:57 AM said...

tak kena penyek ke tido kat tgh2 hahahhaha ...

bukak jer katil tu..anak kecik2 ni..kena kurangkan keselesaan sket la..hehe...

NaZa on March 21, 2008 at 11:23 AM said...

kirana > xpenyek sbb aku tido tegak je. hihi xgerak.. cuma asben aku la.. hihih.. terpenyek kaki or tgn fakhry

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal