Monday, April 28, 2008

balik kampung

Posted by NaZa at 5:46 PM
bestnya balik kampung. terasa nak balik kampung lps baca entry kt blog mai . last balik kampung bulan 12. masa bulan 3 aritu nak balik tp ada hal plak. ingat nk balik labour day ni.. tp... xtau bleh ke x. yela hujung bulan 5 nnt sepupu asben kawin. dah kena cuti 2 hari. xkan abg nk cuti awal bulan 5 ni plak. boss dia kedekut cuti wpun cuti tu kan hak kite. tp lama dah xbalik. rindu rasa. wpun mak n abah dh dtg baru ni, tp lama dh xjumpa adik beradik aku. masa cuti ni la nak berkumpul pun.. klu cuti biasa susah nk jumpa. aku pun malas nk balik. yela bile dh ada anak ni klu takat nk balik weekend, xyah la.. buat penat badan je.. so kena la tunggu decision abg.. jadi balik or x...

2 comments on "balik kampung"

okinokiyo on April 30, 2008 at 8:36 PM said...

naza..
aku pun tu dah lama xbalik..ni bulan 6 ada balik..dgn 7 pun..apa kata ko gi wat google calendar dgn faiz.pastu book tarikh siap2..kos tu tong2 la..haha
kalau nak balas dendam lama xbalik..wat bodo jek part tol & minyak :p

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal