Wednesday, April 16, 2008

Fakhry @8months

Posted by NaZa at 3:14 PM
Update for fakhry Izzat.

1. gigi dah tumbuh 6 btg. 3 atas, 3 bawah. 2 lg, xlama lg nk kuar kot sbb dh nampak putih2. tp rasanya xkuar full lg kot seme gigi tu..

2. suka gigit skang.. lama dah gigit brg menan dia. tp yg terkini, gigi org. huhuh.. klu aku baring mendepa tgn, laju je mengejor nk gigi lengan aku. sakit woo.. klu papa dia, masa dokong mesti kena gigi bahu. aritu bbstr dia ckp, masa mandikan fakhry, tangan dia kena gigit.. huhu.. sabo jela.. tp yg dia paling suka gigit playmat dia..

3. fakhry xhisap puting. tp aku rasa klu bagi mmg dia nak sbb, toys fisher price aku beli kt warehouse mattel dulu, elmo umm n sing kot.. ada puting. klu aku letak puting tu kt mulut elmo, mesti dia tarik, pastu dia nk masukkan dlm mulut dia.. satu lagi robot yg cam semut ada sesungut. suka sgt masukkan sesungut kt dlm mulut dia. ish.. ish..

4. dah laju menyulor.. tempat feveret dia, kt wire tepon n bawah meja makan..

5. dia suko tgk calendar mcdonald. dr dulu lg aku perasan. klu nangis2, aku bawak depan calendar tu mesti senyap n senyum.. tah apa yg best sgt kt situ.. klu halang, mesti teleng2 kepala dia nk tgk mcdonald tu...

6. dah pandai tepuk2 tangan. br perasan bbrp hari ni. lps atuknenek dia dtg melawat cucu dia ni....

7. klu org pakai baju lawa2 mesti dh jerit2. takut kena tinggal.

8. baru nk belajo angkat2 punggung. xpandai merangkak lg mamat ni..

9. klu aku baring sebelah dia, n letak bantal tgh2, dh pandai panjang2kan leher dia nk tgk mama dia ni...

10. can say maa... tp masa lapo la. ekekek.. maaa.. and then cry... isk...isk..

the list go on....


4 comments on "Fakhry @8months"

kirana on April 17, 2008 at 8:27 AM said...

dah nak kejar gigi aiman..hihi..aiman baru ada 8 gigi

viruspadu on April 18, 2008 at 3:57 PM said...

wahhhhhhh kagumnya

dah 6 batang ek gigi dia

nisa baru 2 batang hiks

noniey alias on April 22, 2008 at 4:49 PM said...

cepat lah dia tumbuh gigi. aqil syahmi baru 3 batang..

skrang ni nak tumbuh satu lagi..

mak aku cakap gigi arnab..hehee

NaZa on April 23, 2008 at 12:07 PM said...

to all - mmg cepat dia tumbuh gigi. jgn lambat ckp sudah la. huhuh.. cepat tumbuh gigi, lg suka menggigit.. sakit wooo

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal