Monday, April 14, 2008

Pureen Warehouse Sale

Posted by NaZa at 9:46 AM
memula mcm xbape sure bleh pi ke x. sbb sape nk jaga fakhry.. tetiba abah call ckp nk dtg kl. yeyeye. pucuk dicita ulam mendatang. diorg dtg khamis malam.. so bleh la tolong jaga fakhry..

aku pi dlm kul 9 lebih. sampai sana ramai giler org. parking xde. aku turun dulu. abg pi cari parking. turun kete, gate diorg bukak. kul 9.45 kot.. so pi terus tpt baju kt blakang.. depan ada bende lain selain baju.... rembat jela mana yg sempat.. tp xde la murah sgt.. ada yg rm1.. suar je.. pastu selai2 rm3, kena pilih2 la nk match. sepasang rm5, rm6, rm8 . klu yg lawa2 sket rm10, rm15. tuala, kelambu, mittens, booties, cap, set tilam bantal baby. selimut, kire utk mommy to be sesuai kot pi sale ni.. leh lengkap seme..

so bile dah rembat2 pi tepi.. pilih baju.. byk aku terambik size 14.. suppose fakhry size 16. so setelah ditapis.. ciput je dpt.. aku kan baik.. so ake letak balik baju2 yg xmoh tu kt tpt asal.. ada sstghnya main letak je tepi. sian je. ada org pijak la.. sbb xnampak kan..huh.. tp ramai giler org.. siap bawak baby.. ee. aku pun panas. laie la budak tu.. yg ngandung2 laie.. aku baca dlm forum. siap ada termuntah... pastu aku pi depan nk carik toiletries kak sheli.. yg tu stok menimbun.. byk... cuma pilih yg berkenan je.. botol2 susu pun murah2.. brand winnie the pooh, barney, pureen,.. macam2 la.. breastpump, pampers.. baby food heinz.. ubat gigi, supplement tp seme tu xmasuk dlm list pun. cuci2 mata je.. nk bayo. panjang giler.. so abg bagi idea.. kite pi tpt baju la.. org xramai. hahah.... so aku pusing balik. bayo kt blakang.. xyah Q pun. hihihi.. so ni la hasil rembatan

baju ni rm10 sepasang.. lebih kurang sama. tp macam lawo je.. so beli la, hahah laiepun warna lain2.. xpela... ni dh kire terpesong dr target sbb aku plan nk beli rm5 je. hahahha

baju ni plak rege rm5, rm6 sepasang.. ada tu mmg dh jual sepasang. ada yg kene pilih2 suh match...

yg ni singgit selai.. suar je.. bleh la. klu dia poo-poo ke. bleh la pakai. ganti. hihihi. sapu tangan tu rm 4, topi rm6.

yg ni beli uk present kawan abg ngn cucu 1st boss abg.. RM15. utk pompuan lawo.. warna pink. tp anak diorg boy.. terpaksa la beli yg biru gak...

beli untuk kak sheli. rm9/bottle. but family bath tu 2 bottle rm12. so aku rembat satu. travel pack rm5. warna biru akunya. warna merah kak sheli punye sbb anak dia girl..

last but not least. baby wipes rm17. mahal kot. tp tah nape aku beli... sabun basuh baby rm11, ngn sipppy cup rm4. sippy cup ni sesaje je beli.. tp si fakhry bukan reti pun. dia pi gigit je.. huhu. abih berbekas2 muncung tu..

so total seme rm198... mmm.. macam byk je abih. tp brg ciput je. rasanya berbaloi ke? huhuh.. kuar dr tpt tu kul 11.. tgk ada police. hahah.. sape yg double park kena saman. sib baik abg parking kt bangunan sebelah. tp kena la rm4. ok la dr kena sama puluh2.. xjimat langsung.. tp mmg jamm giler.. police block jln xkasik masuk jalan ke pureen tu. so jauh la menapak org yg lambat dtg... so sekian laporan dr pureen warehouse sale.. ekekke... pokai aku.... gambo masa kt sana aku xambik. tp asben aku ambik.. so xleh la nk upload dlm hp dia...

2 comments on "Pureen Warehouse Sale"

kirana on April 14, 2008 at 2:30 PM said...

byk gak ko beli tu ..dkt rm200 hihihi
sib baik aku tak tergoda nk pi.. :)

NaZa on April 15, 2008 at 2:06 PM said...

kirana >> tolak kak sheli 38, hadiah utk org lg, dlm 120 la. hihih..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal