Thursday, April 3, 2008

terima kasih, maa..

Posted by NaZa at 9:57 PM
hari ni dpt parcel dr terengganu... ingatkan baju fakhry.. rupa2nya baju mama ngn papa dia.
baik hati mak mertua aku.. bagi kt aku baju sutera, mahal tu 2++ ....sepasang tu ngn asben aku.. aku belikan dia just dr nagoya je. hihihi.. patut la kelmarin dia mintak addres abg.. rupanya nk post brg..


mmm.... apa yek yg ada dlm kotak ni..


oo.. ada 2 pasang baju...


yg ni aku punye..


yg ni abg punye.. dia dh test td.. tp xyah la letak gambo. :p

fakhry skang suka main plastic.. xkisah la plastic apa pun.. agaknya sbb bunyi plastic tu cam menarik je.. penat aku beli menan mahal2 dia main plastic je. huhuhu.....

video

1 comments on "terima kasih, maa.."

kirana on April 4, 2008 at 12:30 PM said...

uish..bestnya mak mentua bagi...
lawa2..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal