Friday, May 16, 2008

hari yang bosan..

Posted by NaZa at 6:43 PM
hari ni aku EL.. plan nak MC but rasa macam xlarat nk pi klinik. kepala weng sket. at 1st nk halfday morning je, but today jumaat kan... klu masuk ptg pun.. kejap je keje. so sambung jela terus. this week aku batuk. anak aku pun batuk sian dia.. rasa macam dh lama batuk xbaik. so smlm pi klinik nak wat referal letter pi specialist. yela takut gak batuk lama2 ni. kot la ada infection. lama tul tunggu doctor. doctor pi mkn la plak.. dekat 30min aku tunggu katanya 10, 15min je. poyo tul. aku masuk dulu.. bgtau sakit apa, doc suh bukak mulut, nk tgk tekak, tp cam kejap je.. rasanya wat syarat je.. pdhal xnampak pun. mcm doc arab je... pastu dia tulis ubat yg kena makan. tulisan tah cam cacing. ekke.. mmg xpaham langsung. slalunya aku paham tulisan doc ni. end then check fakhry plak.. memula nk pi mkn lepas tu.. tp si fakhry ni batuk.. nnt dia muntah kt kedai susah la plak.. pulak tu b4 pi klinik aku dh makan ubat batuk.. so cam ngantuk tul mata aku..

balik umah aku tido terus.. fakhry papa dia tido kan.. dlm kul 11 dia bgn.. sampai la kul 2pg xmoh tido. hhuhu.. dahla kepala aku weng2 dah.. nk layan dia plak. papa dia tgh wat keje... mmg mencabar iman la. huhuh. bile letak atas katil nk turun bawah. aku tutup pintu + lampu, dia pi ketuk pintu suh bukak. huhuh... pastu menyibuk kat papa dia nk guna laptop gak... xsiap la koje camni... so sebab tu la hr ni aku EL. ngantuk giler.. pulak tu bdn xbape sihat ngn batuknya.. kul 10 camtu anto fakhry umah bbstr. so aku lepak jela kt umah, tido, basuh baju, lipat baju, tgk cite bella episod lepas2. ekekke... bosan plak dok umah xde keje..

last but not least, HAPPY TEACHERS DAY to all teachers in the world.

3 comments on "hari yang bosan.."

cendawanintim on May 16, 2008 at 8:55 PM said...

jaga diri bebaik yer, jangan lupa makan ubat, pegi klinik tau..

buzzybug on May 17, 2008 at 8:38 AM said...

iskk... sekarang ni musim orang batuk kot... ;) get some rest... :)

NaZa on May 20, 2008 at 9:54 AM said...

cendawanintim & buzzybug - skang mmg musim kot. alhamdulillah batuk fakhry n mama dia dh ok.. turn papa fakhry plak batuk. ekekk

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal