Monday, July 28, 2008

balik kg lg...

Posted by NaZa at 11:12 AM
aku bertolak kul 7, singgah pagoh buka pose. on dway call my sister nk join x. she said yes. so pick up her at utm skudai. sampai umah dlm kul 11 mlm camtu. memula masuk kete sampai ke pagoh fakhry tido je. tp lepas je berenti sampai la ke umah, dok berjaga, jenuh melayan dia jela.. sampai2 je umah melantak durian dulu. ekekke...

pagi jumaat tu ingat nk pi taitak (ni tempat org jual baju, kain, murah2 giler) tapi abg cramp kaki la plak. cancel jela. ikut abah pi kedai naik motor, bawak fakhry skali. seronok tul dia... so jumaat tu melepak jela kt umah. ptg tu abg pi skudai jumpa mmbr dia. memula ingat nk ikut but fakhry tido la plak. so abg pi sorang jela... kenkonon jd org bujang jalan sorang2. :p

skang kan musim durian, so harusla masak udang tempoyak. sbb abg plak suka tempe, mak masak tempe gorang lada khas untuk dia.. :p


sabtu pi servis kete.. beli telekung solat, rm44. kire ok la.. shopping tu je. hihi, bagus tul aku. pagi tu abah ckp nk pi umah abgngah + abglong. abah xpernah lg sampai umah abgngah org lain dh pernah, so bawak jela. kul 4 tu gerak. anto my sister dulu kt utm. memula dia nk ikut, tp abgngah aku nk join blk umah sbb kete dia kt bengkel. so terpaksa la dia blk utm dulu. akakaka.. merajuk tu... :p

sampai gelang patah kul 6 camtu. dia ajak makan kt senibong. tp mesti abglong dh masak kan. so calling2 so decide makan luar jela. lauk yg diorg masak nnt kitorg bungkus. bile lagi nk merasa abgngah aku blanje b4 dia kawin ni. kekeke.. ada cite xbest kt senibong ni. nnt aku bukak entry lain. sampai umah kul 1.30mlm. lama giler... fakhry dh merengek2 dlm kete susu abih dah. susu aku + susu botol seme abih...

tgh tgk papa dia basuh kete, sementera tunggu gf abgngah sampai umah. simen2 kt blakang tu utk renovate umah... extend dapur plus wat bilik satu lg.


ahad aku balik kul 5ptg. memula nk balik awal, but bakal akak ipar aku nk datang umah nk amik abgngah aku.. so aku tunggu la gak. tu pun abgngah aku dh halau2 suh balik. ekkeek sbb dia ckp ngn gf dia xde org kt umah just my parent. hahaha.. ok la, tp muda dr aku. nk panggil apa yek. leceh2

mamat ni masuk je kete terus tido... penat sungguh..

0 comments on "balik kg lg..."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal