Tuesday, July 15, 2008

dah ok..

Posted by NaZa at 4:25 PM
alhamdulillah.. mlm td fakhry tido ok dah.. xde dah nangis2 tgh tido... kul 8 lebih dia tido kejap pastu bgn semula.. huhu.. kul 12 lebih baru nk tido. asyik nk main je. golek2, panjat2, tarik rambut mama... xkisah la nak... asalkan dia xnangis + muntah2. riso aku.

smlm bbstr ckp dia merengek2 masa tido pagi tu.. pastu dia bacakan satu ayat dlm surat yasin tu.. tiup kt ubun2. pastu nenyak dia tido. sampai terlebih tido bengkak mata. cuit2 pun xnak bgn.. ptg tu, bbstr bg yasin kecik suh letak kt bdn dia masa tido n ayat yg kena baca masa nak tido.. ikhtiar kan.. alhamdulillah ok. rasanya ada 'sesuatu' kt fakhry kot sbb last week aku bawak pi pasar malam kt kinrara tu masa maghrib.

2 comments on "dah ok.."

okinokiyo on July 15, 2008 at 6:19 PM said...

naza..yg ko bwk fakhry masa maghrib tu pesal...
xyah gi pasar mlm ni bila dah ada anak..sacrifice sket.kalau dia dah besar sket takpe.tak pun ko gi awal2..kul 5-6 mcmtu...sure ko lagi kurus xckp tido kan...

noniey alias on July 16, 2008 at 3:12 PM said...

iqbal pun memang marah kalau aku nak gi pasar malam bawak aqil syahmi. sebab dia tak suka anak dia gi tempat2 macam tu. salah satunya sebab tu lah. orang ramai kan. kita tak tau orang2 tu macammana. orang2 tua nya. risau gak...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal