Friday, July 4, 2008

happy bday to me...

Posted by NaZa at 11:38 PM
emm.. last week jumaat bday aku.. happy bday to me.. dah 28 thn.. cepat je masa berlalu.. hadiah untuk diri sendiri.. aku beli bbrp perfume... tp yg miniture je.. ekek... utk abg.. sempena father's day yg belated n increment aku yg ciput tu aku beli la perfume truth ck.. thn ni no flower arrive at my workplace. huhuh.. abg ckp gaji xdpt lagi time bday aku.. postpone... so skang ni pun tgh menunggu hadiah dr abg. ekekke... mesti dituntut... xkisah la lambat, tp wajib ada.. klu x aku ngungkit hari2.. hahha.. aci x gitu..

skang ni malas tul nk blogging... baca blog org pun dh kurang.. yela.. dok membaca mende lain.. paham2 jela.. skang ni kan glamer isu najib vs anwar. tp bile dh lama2.. muak plak baca sbb rasa macam ada unsur2 lucah. sib baik la si fakhry kecik lg. xdela dia nk tanya "mama, liwat tu apa yek?" huhuh.. klu la bebudak kecik tanya, camne la nak jawab yek...

last week pi house warming umah mmbr + majlis meraikan pengantin. xde gambo.. sbb mals nk amik gambo. ahad tu pi tgk umah kitorg kt bdr tun razak. dh hampir siap diorg tgh nak masukkan api+ air.. picture will update soon. tp umah kitorg kecik je.. apartment je.. lain la umah si kirana umah dia landed.. smlm pi makan kt sup matsirat, kt kinrara .. abg blanje makan sempena gaji baru dia... yela.. awal bulan 6 baru ni kan abg start keje tpt baru... hopefully makin murah rezeki utk kami sekeluarga...

*updated pic

2 comments on "happy bday to me..."

kirana on July 7, 2008 at 2:28 PM said...

aku pon dah malas nk update ekekke...asik baca isu panas jer..smpai nk muntah..

pas ni wat housewarming umah ko lak nooo..nk dok umah landed kena dok jauh sket la..ada brani??

oh lupa..happy 28th besday!

noniey alias on July 9, 2008 at 9:10 AM said...

happy belated besday naza...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal