Monday, July 14, 2008

xsihat....

Posted by NaZa at 9:17 AM
xtau la nape... dah bbrp malam si fakhry tido nangis je.. pastu klu nangis mesti muntah. dah byk kali tuko cadar + comforter.. tido aku mmg xcukup la bbrp malam ni. dia tido 1 or 2 jam terjaga nangis dgn mata tertutup.. nak kata kembung, aku sapu dah minyak n urut2 perut dia.. lapo? rasanya mkn byk dah.. minum susu pun byk.. ke ada something menumpang? tah la.. malam td siap aku letak yasin kt sblh dia. tp kurang la sket terjaga+menangisnya... tp badan mcm xbape sihat kot. ada panas2 sket, bertahi mata plak tu... mcm nak demam... ke beralih bulan.. esok dia genap 11months... kejap je masa berlalu.... td cite dah ke bbstr dia.. dia kata, nnt dia tgkkn, bg air zamzam sket, urut2 perut. tgk la ptg nnt dia ckp apa..

2 comments on "xsihat...."

kirana on July 14, 2008 at 11:21 AM said...

dia mimpi ngeri kot..maghrib2 tutup tingkap pintu semua

kalo budak nampak benda..dia nangis mata terbeliak kot atas cm tgk benda tu la..ni pejam mata ..mimpi kot.
ke sakit gigi ker

noniey alias on July 14, 2008 at 2:39 PM said...

dia beralih bulan kot naza. suh faiz baca yasin, bagi fakhry minum. insyaallah air dari ayah lagi mujarab..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal