Monday, July 7, 2008

yang dinanti...

Posted by NaZa at 11:59 AM
tada.. my bday present.. yeye. tq abg.. skang kan emas dh mahal. huhuh... so beli yg mampu jela... beli malam smlm. kedai dh nk tutup pun. but abg ckp, beli terus xyah tgk2, nnt xde dah pasni.. sbb dia malas nk dengo aku membebel. ekekke.. tp abg untung tau dpt org kurus cam aku.. sbb rantai tgn ni kena potong sket. sbb beso sgt... so murah la sket abg bayo ... :p
ni plak hadiah utk fakhry.. papa dia belikan babychair.. so mama n papa kena la makan kt meja gak.. beli la utk kitorg gak. hihihi.. simple n murah je... beli kt ikea.. n satu lagi kerusi utk papa wat keje...

smlm pi register blajo kete.. jgn gelakkan yek.. aku baru nk amik license kete. huhuhu.. dah naik 100. dulu 998, skang 1098.. padahal aku br tanya 2/3 bulan lepas. ni sbb minyak naik harga la ni...

1 comments on "yang dinanti..."

kirana on July 7, 2008 at 2:30 PM said...

bagus2 mintak hadiah mas satu pelaburan...aku ritu konon2 nk mas..tapi fikiran dh bercelaru ehehehhe ternoda beli lain

comeinya meja makan..simple

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal