Monday, August 18, 2008

Bithday Party

Posted by NaZa at 10:19 AM
xde la party sgt pun. just potong cake kt umah bbstr. masa tu pun, ada yg pi sekolah agama, ada yg balik awal sbb mak mc la.. so xramai pun. sesaje nak ada kenangan celebrate n potong cake utk fakhry. nnt dia dah beso, leh la fakhry tgk, mama celebrate bday dia. hihih. tgk gambo jela yek. kualiti gambo xbape elok sbb cameraman a.k.a papa dia xcekap. ekekek
birthday boy bersama papa..
teruja tul fakhry tgk cake dia ni.. dah mencolek sket pun creamnya...

cake birthday boy... sayang nak potong sbb comel. hihih

bersama kawan2

b4 potong cake. kawan2 dia nyanyi lagu "selamat hari jadi" suka teramat sgt dia. rugi tul x capture video time ni. papa dia la, lambat tul action. huhuhu... tp fakhry macam tau2 je org nyanyi untuk dia. masih teringat2 lg. hihihi

menu just ayam kfc je. hihi.. ala, budak2 bukan bole makan byk2. ekek.. pastu beli cupcake elmo. bebudak kecik tgk mmg excited la. rasa biasa je...

goodies bag utk kawan2 fakhry.. xde ada pun isinya... sempoi2, budget murah. hihihi

hadiah fakhry? mama bagi menan beli masa warehouse sale mattel aritu kekeke... nak beli gak yg lain. tp tgh bulan. nanti2 yek... oo tp papa yg kena bg kot sbb bday ni mama sponsor tau...

Lastly.. Selamat Hari Lahir Fakhry Izzat. semoga jadi insan yg berguna pada agama bangsa n negara, anak yang soleh, hamba Allah yang menuruti perintah-Nya. Amin...

4 comments on "Bithday Party"

feeza said...

cute ler kek tu... beli katne?
hehehe.... cute sampai rasa sayangnyer kalau potong... kui3x

Umie on August 18, 2008 at 3:54 PM said...

Gambo 1st tu nampak Fakhry suke sgt2...geram plak tgk muka dia..hehehe

kirana on August 18, 2008 at 4:13 PM said...

excitednya dia nk tgk kek tu....
besar la kek tu..habis ker..tak habis bg kat auntie sket hehehe

shafa on August 22, 2008 at 9:47 PM said...

eh, kek beli kat ner...serius npk cam best jer...
tingin nk beli tuk besday hifzza...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal