Tuesday, August 19, 2008

bujangku demam panas...

Posted by NaZa at 9:21 AM
fakhry demam... huhuh start ahad aritu. dia muntah2. malam tu panas sket je la, so bawak pi klinik, ubat demam dia dh abih. so standby je la.. pagi tu kul 4 start panas semula. bagi ubat ok. semalam kt umah bbstr, ok je. rasanya fakhry ni jenis panas malam kot. dulu pun camtu. siang sihat je, bile malam panas...

tapi, malam tadi panas sgt2. huhuh.. dia xleh tido langsung, asyik merengek je... aku tido sat suh abg jaga dia, lap2 badan dia. kul 2 lebih aku bangun abg tido plak. aku check temperature 39.2'. waa. terkejut aku. aku lap ngn towel badan dia, lagi la menangis... bawak pi tido luar.. muntah byk kali sbb dia nangis. merengek je.. kul 4 tu aku bagi ubat demam yg jenis syrup tu, lps sejam aku check temparature naik 40.1'... takut giler aku rasa, masa tu dia tido macam terkejut2 or tersentak2 la.. takutnya. aku takut kena sawan tarik je.. air mata aku dah mengalir.. huhuh xtau nak wat apa.. nak call mak ayah kt kg nnt diorg risau plak. nk bawak pi klinik? nnt suh pi hospital. last2 call bbstr. dia suh amik ubat demam yg masuk punggung tu kt umah dia... abg pi, tp bbstr tu dh on the way pi umah aku... dia yg tolong masukkan ubat, basah2kan badan.. lepas bape minit check turun 39.2'. pastu fakhry tido. sib baik bbstr ada, aku mmg xtau la nak wat pe. xpernah fakhry demam camni kuat. huhuh.. tp dia tido pun merengek je. aku kena peluk dia...

pagi tadi fakhry dah ok. cuma panas sket2 je.. hopefully jgn la demam lagi. mmg panik giler aku mlm tadi. ni pun kepala weng2 je sbb xtido... n pasni nk kena pi klinik mintak ubat demam ikut punggung tu.. sbb fakhry ni klu jenis syrup tu xberkesan sgt la... tp demam2 fakhry ni, nampak laptop terus segar, leh lagi tekan2 tu... mende lain xlayan pun. pastu sibuk lepas tangan nak jalan sendiri.. padahal lom pandai jalan lagi.

0 comments on "bujangku demam panas..."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal