Wednesday, August 13, 2008

hadiah....

Posted by NaZa at 10:39 AM
apa benda ni yek....
..
..
..
..
..
..

..

..

tada....alamak xbape clear la plak... tp nampak kan...ni adalah hadiah sbb aku menang contest aritu... ekek tq yek cik kirana.. tp tahun ni xde baju raya warna hijo la.. adakah aku harus beli yg lain supaya matching ngn brooch ni? or bleh kah saya menukar warna lain. ekekke.. (over la plak kan. nak tuko2, org bagi mujur. ekeke)

eh cik kirana ni yg dalam tv3 cite ku milikmu ke malam td? yg mana satu? yg kirana betul ke tipu.. yg betul kerek sket, yg tipu tu ala2 betty la fea la kan.. hihih



2 comments on "hadiah...."

kirana on August 13, 2008 at 2:12 PM said...

alahaiii malu aku..hadiah tak seberapa pon..
aku bg hijau sbb aku suka hijau ..ko kena terima jugak

shafa on August 13, 2008 at 11:43 PM said...

Kirana kena bagi dekat shafa satu...heheeee..ataupun naza kena bagi...jeles nie..heheeeee

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal