Wednesday, September 17, 2008

dah report...

Posted by NaZa at 12:33 PM
aritu kan aku ada cite mykids anak aku hilang... so isnin lepas pi inject fakhry singgah sat balai polis puchong wat report. tp police kt situ ckp, xleh wat pun mykid baru. xde replacement. kena tunggu 12yrs old baru leh wat mykad. lor.. cenggitu plak.. tp dh alang2 pi, wat jela report.. utk keselamatan.

tp police2 skang cun2 yek. hihih.. lawo2 aku tgk police pompuan kt balai tu. yg lelaki pun hensem gak. agaknya diorg saje letak yg cun2 kt front desk supaya hati org wat report sejuk je. ekekek. terbang rm2 gak sbb nk kena cop kt report hardcopy tu. klu nk pi jabatan mana2 kena ada cop kt report tu.. klu xcop pun xpe.. xde paksaan... tp wat duit la diorg.. huhuh

3 comments on "dah report..."

shafa on September 17, 2008 at 1:32 PM said...

tuh ler salah satu cara nk kuti duit..
opppsss...mati aku kene ISA nnt...
sape nk bela aku nnt...
zaid pn dh nk benti...
heheheheheh

kirana on September 18, 2008 at 8:53 AM said...

ko jgn komplen lebih2 pasai polis ni.heheh..ada blogger keje kat polis bukit aman..dok chat ngn aku..hihii..aku baru ja kutuk pasal roadblock itu hari

NaZa on September 18, 2008 at 9:19 AM said...

shafa - jgn ckp lepas2 skang ni. silap2 beraya bersama ISA.. hihih

kirana- ala.. komplen pun xleh ke.. aku cuma nk improve keje diorg. tp aku xkomplen la.. aku puji lg. ekekke

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal