Tuesday, September 9, 2008

hilang...

Posted by NaZa at 2:32 PM
ic si fakhry izzat a.k.a my son la.. HILANG . huhuuh.. actually dh lama pun hilang. maybe masa aku pi kelas teori blajo undang2 aritu.. aku keluarkan duit masa bayo food.. pastu ic tu terkeluar kot. dh la kt kedai tu org indon yg jaga.. mesti dia yg amik. (xbaik tul aku ni kan. bulan pose tuduh2. hehe) sbb lepas tu aku tanya driving school tu ada jumpa x ic anak aku. diorg ckp xde pun...

klu nk wat ic baru, kena wat police report. waa.. lecehnya... aritu nk pi klinik, dia mintak ic number fakhry, mana la aku ingat. hahha. dah la kt kad sompo tu pun xde tulis. pastu klinik tu sompo xcover. huhuh... sib baik b4 ni pernah pi klinik tu.. tp jenuh la gak diorg nk cari kad si fakhry tu.. last2 diorg suh masuk je dulu.. nnt dia cari kemudian..

so skang ni aku pi jalan jauh sket aku bawak birth certificate dia... hihi. bile la nk pi wat report yek. leceh2. careless tul aku ni. ish..ish..

4 comments on "hilang..."

kirana on September 9, 2008 at 4:09 PM said...

jadi warga asing la fakhry ... :P
pi la report cepat..kalo sales cepat jer terjah...

noniey alias on September 10, 2008 at 11:45 AM said...

entahnya naza ni, kalau sale cepat je ko gi. kul 6 pagi dah bangun dah. asal tak ingat ic anak? apalah mak ni. aku kan, ic laki aku n anak aku sume aku ingat. mula2 dpt ic aqil syahmi, terus aku pegang n hafal. hehehe. bangga ni. mak yang mithali aku ni rupanya. hehehe.

NaZa on September 10, 2008 at 11:50 AM said...

kirana- fakhry ada birth certificate la.. mana ada warga asing... hahah.. warehouse sale lain... tpt untuk menggembirakan hati..

noniey- aku ingat la ic anak aku... cuma aritu terlupa. ekkek

pesona8888 said...

makcik ni ingat sales je...ic anak hilang buat dek je..xpatut2!!

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal