Tuesday, September 16, 2008

injection 1year...

Posted by NaZa at 8:54 AM
smlm aku EL. bbstr fakhry on leave.. so ckp ngn asben nk amik injection MMR 1year utk fakhry. kirenya dh lewat 1month pun.. aritu kan dia demam.. plan nk inject sabtu. tp bdn dia cam xok je. sbb muntah2.. tp smlm muntah2 gak. abih kete kena muntah dia.. huhuh.. aku rasa sbb perut kosong, dia xmakan apa lg. ingatkan kejap jekan.. sekali pi klinik sentral kt sri petaling, doc ckp xde injection mmr tu.. aku dh xtau nk pi mana. sbb klinik famili yg selalu aku pi tu, micares tu xcover... last2 pi kt klinik metro puchong. situ jela aku familiar.. register kul 10 turn fakhry kul 11. lama tul... doc check perut kembung. hihih. tp dia ckp still bleh inject la.. so settle. tanya pasal injection chickenpox. yg tu micares xcover, kena bayo sendiri rm110. next month la..

seharian melayan anak kesayangan. nk masak utk berbuka pun xleh, aku tinggal sat, ada jela yg xkena. semalam, berdarah mulut sebab dagu terkena meja, rasanya tergigit lidah kot. sian dia. aku bg ais, terus senyap... ingat nk suh asben beli je lauk, last2 dia ckp nk berbuka ngn mmbr opis dia.. ok jela.. lg pun skang ni bendera jepun tengah berkibar. hihihi

2 comments on "injection 1year..."

kirana on September 16, 2008 at 9:11 AM said...

bendera berkibar tinggi mana dah?hahahaa

chicken pox mmg tak cover..sbb tu option jer..

Anonymous said...

lama tul bendera berkibar...huhuhuhu,bila mau turun yek???? ;)

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal