Monday, September 8, 2008

mahalnya...

Posted by NaZa at 4:16 PM
dlm fridge aku kan, xde barang2 basah.. so kena la shopping seme tu... so ahad tu pi la pasar pagi kt bandar tun razak... xpagi mana pun... hihi. kul 10 lebih aku pi. ekke. byk brg yg dh abih pun... decide nk beli ayam + ikan la.. tanya harga ayam sekilo rm7.50 . fuhhhh. mahalnya. last month aku beli b4 puasa aritu rm6 aku rasa... patutla masa pose aritu aku balik tganu, MIL aku beli 7.50 gak rege. ingatkan kt sana mahal.. klu tau aku beli kt tesco. huhu.. sbb sabtu aritu aku singgah tesco sat. tp dh malam dah. kul 11 lebih. just beli barang kering je. tp xtgk la plak harga ayam bape sekilo. huhu... skang ni seme brg naik harga.. gaji gak naik ciput je. huhuh.. bonus pun tah bile dapat ni...

5 comments on "mahalnya..."

kirana on September 8, 2008 at 4:47 PM said...

ayam kat tesco kan diragui sket halal tu...ke dh konfem halal skrg ni?

NaZa on September 8, 2008 at 5:01 PM said...

ana- yeke? pesal aku xtau pun? tp slalu aku beli kt giant. tp macam xsihat je ayam. huhu

shafa on September 8, 2008 at 10:17 PM said...

Kl nak ayam murah nak wat pengumuman ayam kena selsema burung. Mst harga dia turun mendadak. Mana menteri yang jaga barang2 ni, senyap jer.

noniey alias on September 9, 2008 at 11:11 AM said...

a'a lah naza. aku takut skit nak beli ayam2 kat giant ke, tesco ke. baik aku beli kat kedai2 melayu ni. kat pasar ke yang pakcik2 jual. sebab ari tu kat sini dah ada kes pasal ayam yang dijual kat shopping complex nih.. takpe mahal skit yang penting kita tak was2

:: vErde+hAzizi :: on September 9, 2008 at 1:46 PM said...

hey there...im new here...ur entry caught my mind since for all this while, bile beli brg dapur etc i tak penah nak keep track the price ;( insyaallah i hope i'll practice that attribute in d future

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal