Thursday, September 18, 2008

majlis berbuka pose lg..

Posted by NaZa at 1:08 PM
kali ni ngn mmbr2 asben.. kt warung pak maidin tmn equine.. owner restaurant mmbr asben sendiri... buffet rm19.50/pax.. okla... xde la sedap sgt. hihi... sbb masa aku pi tu org dh start makan. mknn dh kureng la.. kitorg sampai lambat, ngn fakhry nye muntah. huhuh.. kete aku tu mmg dh bau muntah fakhry ajer.. gambo xclear, bukan photographer pro kan. lgpun guna hp..




gambo last semasa membayar zakat fitrah kt tesco cheras.. skang ni rm5.20 utk area KL.. yela.. beraskan dh naik harga.. alhamdulillah settle dah salah satu rukun islam... xyah nk tunggu hujung ramadhan. asben aku suka noo tunggu akhir2 ni..

7 comments on "majlis berbuka pose lg.."

zaireen said...

naza..zanariah ke tu dlm gambo..pakai cardigan pink..izham tu wajib ade ek..hihihii..

NaZa on September 18, 2008 at 3:32 PM said...

zaireen - agaknya kot sbb panggil dia zana. izham yg organise. kena la dtg.. :)

noniey alias on September 18, 2008 at 3:59 PM said...

sempat lagi ko kutuk laki ko ek naza..hehehe..

makan luar je ni. aku puasa kali ni baru sekali makan kat luar.ajak laki aku pun, bukannya dia nak.

zaireen said...

ye la tu kot..dia pramugari mas kn?

NaZa on September 18, 2008 at 10:06 PM said...
This comment has been removed by the author.
NaZa on September 18, 2008 at 10:16 PM said...

noni- aku mmg masak je kt umah bulan pose ni, kecuali ada event or org ajak berbuka pose..

zaireen - yup. aritu dok nk carik keje lain. penat dia ckp

kirana on September 19, 2008 at 8:43 AM said...

cam murah lak zakat..kat sban kalo tak salah tgk aritu rm6.50 ...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal