Friday, September 26, 2008

preparation raya

Posted by NaZa at 11:59 AM
jadi ibu kepada 1 year old son ni... macam2 kena prepare. yg penting baju raya la.. hihi.. kuih raya seme ni, dia xpandai makan lg. so xyah la wat. beli je. ekekek.. one important thing.. UBAT.. yela.. bile beralih tempat.. kkdg2 cuaca berbeza so, anak mudah dihinggapi penyakit..
so tadi aku pi la in-house clinic kt office aku ni.. seme aku mintak. ekek. preparation.. lgpun bukan bayo pun..

dari kiri... ubat demam, selsema, kahak, batuk n vitamin utk fakhry... yg depan tu utk aku. ubat selsema.. dua tiga hari ni, rasa macam xsihat je badan. huhu..

* td dh tanya doc psl expired ubat. doc ckp klu letak dlm freezer thn lama. tp slalunya parents ni akan buang klu dah lepas 6bulan.. so terpulang pada memasing

5 comments on "preparation raya"

kak suzy said...

ubat colic takde ke? hehe
selamat hari raya, maaf zahir & batin

kirana on September 26, 2008 at 3:51 PM said...

byk nya ubattttt...sib baik la fakhry suka mkn..kalo anak aku..wat perhiasan dlm peti ais tu jer la..leh jd farmasi dah..

okinokiyo on September 26, 2008 at 10:32 PM said...

bnyknyeee ubat.tapi aku pun cmtu.ada satu time tu lupa bwk ubat, nasya batuk2 non stop.nasib baik hospital pantai BP tu kat blkg umah aku jek..hehe

shafa on September 27, 2008 at 6:17 AM said...

aku pn dh amik stok ubat smlm kt klinik panel....
tuk si hifzza and hafsya..
normally amik common ubat jer...
selsema, batuk n demam..
jgn lupa bw blk thermometer jgk...

rozaimah on October 13, 2008 at 4:42 PM said...

Nasib baik k.imah bwk ubat lps di ingt oleh mak..hari raye kedua anak dare dh lain mcm...so every 4 hours cpt2 bg ubat demam..so mmg tkde masalah nk beraye....

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal