Thursday, September 4, 2008

sembelit

Posted by NaZa at 4:03 PM
*klu geli jgn baca entry ni.. hihihi*

masa kt kg tu.. aku tgk fakhry meneran ada la bbrp kali.. tp bile tgk pampers ada sket je kesan tahi kt pampers dia.. maybe tahi dia keras kot. tp xsangka plak teruk sgt. huhuh. masa on the way balik malam tu... dia macam meneran je dlm kete.. pastu cam sedih je muka.. sampai umah tu.. sambung tido, pastu terjaga meneran sampai kuar air mata. aku pelik la... suh faiz tgk. rupanya dia nk poo-poo tp tahi dia keras.. huhuh.. my hubby tekan2 kt tepi2 lubang tu.. n korek2 .. melalak la fakhry.. sian giler la.. call bbstr tanya nk wat pe.. dia suh anto umah.

aku kan cuti.. so masa abg pi keje aku pi la umah bbstr. bbstr tu pi potong sabun mcm besar jari kelingking n ujung tajam sket. pastu jolok2 kt lubang bontot.. dan wat putaran 360' . sambil2 tu tekan2 la keliling tepi lubang dia tu ngn sabun tu... supaya baby rasa nak meneran... pastu meneran la si fakhry ngn menangis nya . huhu sian giler tgk.. mmg emas dia keras giler. xpernah camni. huuh klu aku mmg xsanggup la wat. bile dh kuar 7biji emas dia... aku pegang terus tido. keletihan sungguh.. tp sian ooo bile tgk.. nangis sambil merenung mata ku.. huhuh sayu... b4 tu aku dh bagi ubat sembelit kt dia untuk lembutkan emas2 dia tu.. tp xjalan la...

td pi jumpa doc mintak ubat sembelit. utk spare la.... n tanya dia pasal sabun tu. doc ckp ok je.. untuk melicinkan pergerakan emas utk keluar tanpa kesan menyakitkan. tp kaum ibu muda2 ni mmg xberani nak buat sbb kesian. termasuk la aku. hihih. pastu bg makan pisang n betik. klu air suam kurang minum. tambah sket glukos...

satu lg nak tanya. slalu ubat2 doc ni tahan bape lama yek? td lupa nk tanya doc la... my hubby ckp 6bulan je..

4 comments on "sembelit"

shafa on September 4, 2008 at 7:39 PM said...

xtau ler...
ptt nyer kene tanya Doc..
after opened shelf life die mcm mn..
sbb biasa mmg ada expired if xbukak lg ler..
kl dh bukak xtau ler...

Anonymous said...

sian anak papa..huhuu :(

noniey alias on September 5, 2008 at 9:10 AM said...

aku pernah tanya doc. doc cakap expired pas 3 bulan. tapi aku, pas 2 bulan aku tak guna dah. sebab macam tak yakin. hehehe.

kalau ubat tuk aku, memang aku leh lah makan b4 3 bulan.

kirana on September 5, 2008 at 10:20 AM said...

siannnya....berani bbsitter tu buat..hehe kalo aku tak berani ..

ko try bg mkn prune?oren sunkist ker..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal