Wednesday, September 24, 2008

Posted by NaZa at 5:00 PM
smlm buka pose beli kt pasar ramadhan kinrara. actually nk beli barang basah kt pasar tani kt situ. dah xde apa dlm freezer aku... teringin nk makan ketam so beli la ketam n ikan. beli ikan sampai 10 ekor. tah bile nk masak xtau, abg la ni.. yela mlm ni dh buka kt luar, tinggal mlm esk je sbb jumaat dh balik kg. beli byk sbb dia merungut makan ikan kena budget2 kelmarin masa buka. balas dendam gamaknya... ekek. aku goreng 6 ekor, so 3 utk buka, 3 lagi untuk sahur. tp dia makan 3 ekor sorg utk buka je. aku sekor pun dah cukup. tu pun ckp xcukup. huhu.. asben aku mmg suka makan ikan goreng+ budu..

sebenonya nk cite psl makanan aku beli kt pasar ramadhan tu... aku beli nasi beriyani johor. memula xnampak harga sbb banner kain dia terbang ke atas. so tertutup la.. sekali tgk. mak aiii.. rm6 tu.. nasi beriyani + ayam or daging + acar . mahalnya... tp dh teringin beli jela. sib baik sedap... xde la nk ngutuk lebih2. hihi.. selalu aku tgk paling mahal rm5. rupanya ada lg mahal. huhuhh.. gambo nasi xde la.. kang korang meleleh plak air liur tgk gambo makanan. ekek

3 comments on " "

zaireen said...

ok la tu rm 6..kt kg pandan rm7 mntk kuah kebih dia leh ckp dia letak dh byk..hangin jer..

kirana on September 25, 2008 at 10:09 AM said...

kat sban pon rm6..terkejut aku..beras basmathi kan mahai giler

shafa on September 25, 2008 at 5:50 PM said...

mahal nyer...
nsb aku skang beli ktcafe opis..
mmg biasa xlepas rm ngan 3 lauk..
murah ler tuh kan...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal