Thursday, October 30, 2008

budak yang baru pandai berjalan.

Posted by NaZa at 3:41 PM
skang ni klu nak anto fakhry ke umah bbstr dia amik masa 1/2 jam baru sampai. padahal xde la jauh sgt. blok sebelah je. tp skang kan dia baru pandai jalan, nak jalan sendiri aje. aku pimpin pun xmoh... singgah depan umah org, pegang pokok, pegang palang kt corridor nak tgk bawah, lari2 dalam lif, tegur org, bubye org, berhenti sat kedai makcik jual nasi lemak, dapat sebiji kuih makcik tu bg. ish2.. byk tul persinggahan dia..
kkdg kasut dia tertinggal dlm kete, so kena la dokong dia bile nk pi umah bbstr sbb maleh la nk pi amik dlm kete.. dia punya meronta nak lepas.. uishhh.. sabo jela.. kkdg klu ptg, aku gi amik dulu, sbb papa dia balik lewat. so bile papa dia balik, bile dengo je grill buka, terus berkejo kt pintu. nak dukung, pastu terus tunjuk pintu nak kuar. huhuh.. pandai dah ni nk jalan manjang. macam2 karenah skang ni, sampaikan papa dia ckp, skang ni dah xbleh nk bawak pi shopping kompleks takut hilang...

3 comments on "budak yang baru pandai berjalan."

Umie on October 30, 2008 at 5:05 PM said...

Naza, ko ade amik video x 1st time fakhry belajo berjalan?..kalau xde,ko amikle wat kenangan..mesti syiok bile tgk blk dia jatuh bangun tu..hehe

shahi said...

naza.... nie baru berjalan... belum berlari lagi.. hehhehe..... nanti lagi kurus lah mama fakhry nie....

NaZa on October 31, 2008 at 3:35 PM said...

umie - masa baru2 berjalan dulu, aku ada amik. bile aku on video, dia duduk, bleh off dia jalan la plak. ish2..

shahi - tula. rasanya mmg xleh gemuk la.. sbb asyik nk berkejo je. huhuh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal