Tuesday, October 21, 2008

makan-makan

Posted by NaZa at 4:40 PM
Ahad tu bgn pagi awal gak la. kawan2 my hubby bgtau nk datang umah. so pung-pang pung-pang kt dapur ni la hasilnya

soto nasi + mihun goreng. tu je la yg aku reti wat. nk suh masak nasi2 ni, cam fail. sbb xpernah try kan. hihi. pastu malam b4 tu aku dah wat siap2 puding laici as a desert. cari buah xde plak yg menarik kt supermarket. alang2 masak, aku masak la lebih sket, abg ajak mmbr schoolmate dia ngn sepupu dia skali. tp ini bukan open house yek. cuma makan2 saje. hihihih.. sedap ke x blakang cite. muahahhaha..

ni la rumah sewaku yg kecik je... xleh nak jemput ramai2. hihih

8 comments on "makan-makan"

kirana on October 22, 2008 at 9:05 AM said...

caya lah naza masakkkk hehehe..kalo aku nk goreng bihun pon terketar2 nk jamu org ekekkekek


pasnih wat lagi utk opismate mimos lak..mana aci..asik jamu kwn asben ko jerrr :P

buzzybug on October 22, 2008 at 11:51 AM said...

terernya kak naza masak. banyak plak tuh... sorang2 plak tu masak... huhu... kagum2...

NaZa on October 22, 2008 at 12:26 PM said...

kirana - mmbr2 asben ramai yg bujang, so klu xsedap pun xde la nk compare.. haha. klu org dah kawin ni, malu la. diorg dah power masak. ekekek

buzzybug - masak tgk resepi. hihi

isz_3707 on October 23, 2008 at 11:08 AM said...

ko xtgk lagi pondok sewa aku..laaaaaaaaaagi tecik

zaireen said...

kuah soto hr tu ade letak santan ke...ade la tetengok resepi letak santan.saje tnye sbb x penah buat.hehehehe

faiz on October 23, 2008 at 10:39 PM said...

iszan - umah ko atas tanah. beso la termasuk tpt parking kete. hihi

zaireen - ish, xde santan dlm soto, klu kuah lontong ke, laksa johor ke, letak la santan.

isz_3707 on October 24, 2008 at 2:45 PM said...

aku nak menyampuk la tetiba,

ada gak yg letak santan soto ni tau, org panggil soto madura, tp ada gak soto madura yg xde santan, sedap gak yg ada santan ni, dia taruk sket je, xbyk,

sekian bebelan makcik dihari jumaat ;)

NaZa on October 24, 2008 at 3:27 PM said...

iszan - tq chef iszan sbb memberi resepi baru. hahah. aku mmg xpernah plak dengo sblm ni. tp apa2 makanan yg letak santan, mmg aku xbape gemar la.. so xbape la nk amik tau. hihi

p/s - comment yg sblm ni aku yg bagi, tah camne leh ada nama asben aku plak. ish2x

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal