Monday, October 20, 2008

mengemas rumah

Posted by NaZa at 12:32 PM
untung dapat mr hubby yg rajin. ekeke.. sabtu pagi tu, aku masih tido lg, hubby dok mengemas umah, susun2 perabot, sapu sampah seme. sampah je, menimbun.. haha.. tah bape kurun xkemas umah yek. si fakhry pun menolong sekali la, kite lap meja, dia nk lap skali, hubby sapu sampah, dia pi dok atas lantai. papa dia dh bape kali hilang sabo. hahaha.. sanggup tahan mata x tido. selalunya kul 10-11 tu dia tido semula.

kul 12 stop mengemas sbb nk pi open house umah bbstr fakhry. dia wat majlis doa selamat skali. kul 2 tu balik umah, baringkan fakhry atas katil, terus tertido dia. penat sgt la tu. asben sambung kemas umah semula la... dlm kul 4 dia bangun, siap2 pi umah sedara asben kt kajang. pi beraya. nk pi umah makcik aku, dia xde umah plak. rugi plak dtg sabtu sbb esoknya dia nk wat open house, menu nasi dagang.... tp malas la nk dtg lagi.. penat..

lps maghrib, balik umah singgah tesco kajang. beli barang sket nk masak-masak ahadnya.. mmm, x-opismate hubby nk datang umah. so kena la masak2 sket kan. nak hidangkan kuih raya, mmg xde la kt umah tu. klu hidang air je, kang dikata pemalas plak. hihihi .. nak beli nasi himpit segera tu. dah abih.. xkan la aku nak nganyam ketupat plak kan. huhuh. tgk jam dah kul 10 lebih... last2 ckp ngn hubby singgah giant kinrara la, sbb tutup kul 11. sib baik sempat. bleh la beli barang apa yg xcukup.

1 comments on "mengemas rumah"

Umie on October 20, 2008 at 1:46 PM said...

Ingatkan kemas2 rumah nak wat open house...kekeke

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal