Monday, October 6, 2008

siannya..

Posted by NaZa at 3:00 PM
dalam pada family aku bergembira menyambut hari raya.. ada gak org yg xgembira, gundah gulana.. sape tu yek. ekkeke .. cuba korang perati gambo raya family aku.. ada x yg xkena.

mmm.... sian asben aku pakai baju raya, lengan ngn baju 'senteng' dlm erti kata lain singkat. tah camne tukang jahit tu ukur.. tula nak murah sgt.. rm50 upah + rm30 sulam.. b4 ni abah aku upah jahit ngn tailor ni gak ok je.. tp abah aku bagi baju contoh skali.. upah baju fakhry just rm15 je. sib baik baju fakhry ok je..

tahan telinga aku dengo my hubby membebel. masa nk pakai solat raya pun membebel. ekeke. sian je. baju tu mmg kena pakai ngn sampin nk cover senteng tu.. siap kocek pun nampak klu pakai sampin. punya la singkat. ke sebab pembesaran perut kehadapan. ahhahaha. tp mmg xpuashati tul la.. beli kain mahal2 jadi camni lak. pasni jadi pekasam baju tu.. nak pakai senteng.. ni yg tahun depan rasa nk beli yg siap je utk cik abang ni. leceh2.

2 comments on "siannya.."

kirana on October 6, 2008 at 4:51 PM said...

hihi..kalo ko tak bgtau tak pasan lak..tp bila tgk mmg npk senteng sket hehe..sabo2

noniey alias on October 8, 2008 at 12:52 PM said...

pasni kena ukur betul2. tapi memang geram gak kalau baju kita jadi macam tu..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal