Friday, October 31, 2008

victoria secret + christian dior

Posted by NaZa at 11:51 AM
perfume aku dah abih... slalu aku beli miniature je. klu beli yg beso lambat abih, nnt lambat gak beli baru. ekek.. aku suka perfume yg lembut2 + bau floral macam SF incanto, JLO, EL pleasure.
so kali ni aku try victoria secret. baca review org cam best. order kt ebay je...



VS pure seduction , VS love spell, CD dolce vita.


VS ni bau fruity sket.. hubby ckp macam nak makan, tp klu pakai xde cam gaya exec la. gitu la plak yek... satu lg aku beli CD dolce vita. hubby ckp x kuat sgt bau, tp bile aku pakai cam strong giler, kot la org lain sakit hidung ke.. pasni nk try perfume apa plak yek?

4 comments on "victoria secret + christian dior"

zaireen said...

cmne nk tau perfume ori ke x?lasting x bau yg awk beli tu?

NaZa on October 31, 2008 at 3:38 PM said...

zaireen - klu beli kt ebay, slalunya tgk feedback seller dulu. klu byk +ve, insyaAllah la brg tu ori la..
ada gak beli kt forum wanitamelayu.com. akak tu dok spore. so murah la sket.
klu nak lg murah tunggu warehouse sale. baru ni ada metrojaya warehouse sale. 60-70% diskaun. tp ramai giler org, xsanggup nk pi. hihi

buzzybug on November 4, 2008 at 5:40 PM said...

issey miyake dah penah try? soft je bau dia...

kite ada EL pleasure tu... dah beli menyesal plak... rasa cam bau dia kuat sangat... sampai skang x abis2... banyak lg plak tuh

Anonymous said...

hati2 dgn minyak wangi barat sbb rasenye ade dpt maklumat ade letak bahan dari binatang pink tu...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal