Tuesday, November 18, 2008

brick game

Posted by NaZa at 8:48 AM
skang ni xde dah org nak main brick game ni. ni permainan zaman dulu2. skang ni org main PSP je kan.. hiih...

aritu aku blk tganu, asik ipar aku main mende ni.. terminat plak. dia pinjam dr member dia. teringat kenangan lama main mende alah ni. ekekek..

pi mydin, diorg jual rm2.90 je satu. aku rembat dua, satu utk aku, satu lg bg kt adik ipar aku tu.. murah je kan.. ekek. klu rm10 xnak aku beli.. boring2 kt umah, layan la brick game ni, tp bile si fakhry xpuas hati sbb aku xmelayan dia, dia ambik terus dr tgn aku, baling. huhuhu.. sabo jela..

sesape yg xtau rupa brick game ni.. meh aku tunjuk..

1 comments on "brick game"

noniey alias on November 18, 2008 at 9:41 AM said...

memang best main brick game. tapi skrang ni aku main game ni dalam hp je. sebab dalam hp ada game ni. color2 lagi.

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal