Tuesday, November 11, 2008

hal rumah lg..

Posted by NaZa at 4:34 PM
aku tgh geram ni.. baru lepas call develepor. eh bukan aku call, asben. dia call dr tghari diorg xangkat. br tadi angkat. tanya la psl procedure nak amik kunci tu.. rupanya..

1. kena bayo dulu..
2. set date appointment nk amik kunci
3. kena ikut list, klu lambat nama aku, lambat la..
4. waaaa.. duit nak cepat, kunci nk bagi pun leceh. menci tau.... ***** la diorg ni... eeee..

abih la plan aku camni. dah la umah aku tu xde pun tunjuk size setiap ruang dlm SPA. camne aku nak ukur. aku nk pi HOMEDEC la.. kot la ada free sketch utk design ke.. kan ke untung. menci2..aritu aku pi opis diorg, xde la plak kerani tu ckp kt aku procedure seme ni. dah la bolayan aku bile aku tanya. bile asben aku tanya tersengih2 je. nyampah. sbb tu aku malas nk tepon. malas nk dengo suara org xnak jawab telefon wat tambah sakit ati je.

2 comments on "hal rumah lg.."

Umie on November 11, 2008 at 5:17 PM said...

wahh...menyampahnye kalau ade kerani gedikss cenggitu kan??...ko laserkan je org cenggitu...hikss

kirana on November 12, 2008 at 9:02 AM said...

hmmm apa la yg susah sgt tu ek...heran aku...
bkn susah pon nk amik kunci..bwk surat..gi amik jer..sign psatu dpt kunci ...huhuhuh saja tul derang ni...sabo2

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal