Tuesday, November 11, 2008

penantian berakhir...

Posted by NaZa at 9:46 AM
dah bape hari cite sedih jekan.. so kali ni berita gembira.. yeyye.. surat suh amik kunci rumah dah dapat.. so kena wat appointment dulu, n sediakan duit. huhu. bab duit tu xgembirala. :( last week dah ada org dpt kunci, diorg bg berperingkat. bile aku pi office develepor, diorg ckp dah anto hari isnin minggu lepas. tunggu hingga jumaat xsampai2 pun. sabtu pi lg opis diorg, diorg kata anto sekali lg, sbb ramai xdpt. yeke.. eleh padahal mesti diorg xanto lg, sbb malas nk layan buyer la tu. cess. so smlm sampai la surat, aku tgk cop kt surat tu, hari sabtu tu baru diorg anto... nampak no sah2 menipu....

byk gak aku kena bayo dekat rm900, deposit 3bulan maintenance, sinking fund, ada la bape2 fee lg, n yg aku xpuashati outstanding payment... dlm rm400 tu... nape diorg xpernah anto surat b4 ni bgtau bank release duit lambat kt diorg. bengang tul la.. ni masa awal2 dulu la.. byk tu 400. tp aku tgk org lain punya sampai 1k lebih kena bayo.. saje je develepor ni tau.. pastu nape plak aku kena bayo full maintenance fee utk bulan 11, kan skang dh tgh bulan. ngelat tul la diorg ni.. aku ni asyik xpuashati jekan. ekekekek..

2 comments on "penantian berakhir..."

kirana on November 11, 2008 at 10:39 AM said...

selamat berhabisan duit ekekeke..
tak sabar lak nk tgk umah ko pas nih..

shahi said...

wah.. masing2 dah nak masuk umah baru... best.. best... lepas nie naza sibuk lah cari contractor reno rumah....

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal