Tuesday, November 25, 2008

rumahku tp belum jd syurgaku lg. huhuhu

Posted by NaZa at 10:00 AM
pemandangan dari umah aku... nampak la bangunan2 kt kl..

pemandangan dr atas. swimming pool n dewan + tadika

ni contoh umah org tgh renovate. diorg wat tempat masak kt yard. grill nila yg umah aku kena pasang. management dah setkan seme umah design sama warna hitam or putih je.

klu nak wat tempat masak kt yard, kena pasang sliding window, klu x, org nampak la masa masak kan.. pastu pasang fan tu. xyah la beli hood. hihih jimat sket.

ini la umah aku yg xsiap lg. huhuh.. tile tu kena pecahkan sbb suppose 2x2 tp dia pasang 1x1 je.. umah org lain diorg dh pecahkan, umah aku xlg. maybe sbb u,ah aku atas skali kan.. lambat la..

1 comments on "rumahku tp belum jd syurgaku lg. huhuhu"

kirana on November 25, 2008 at 4:49 PM said...

adoi sygnya tgk tile dipecah2 kan huhuhuu

tadika dlm tu jugak ek..dekat la..leh antor fakhry kat situ jer :)

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal