Monday, November 17, 2008

sebaldi air...

Posted by NaZa at 8:52 AM
apa maksudnya?.. waaa.... bangun2 pagi, bukak paip... " abang.. air xde la".... huhuhuh..
sib baik ada sebaldi air dlm toilet. hihi.
so pagi tadi aku mandi 1baldi je air. ekek.
pastu ada la air dr paip tu cinonet je kuar airnya. jadi la.. dr xmandi kan...
mr hubby plak, xmandi... lelaki xpe, bior la dia mandi kt opis dia.

ni sbb tangki rosak ke, owner umah aku xbayo maintenance? huhuh...
dh la pepagi isnin, setelah seminggu aku cuti. cehhh..

1 comments on "sebaldi air..."

kirana on November 17, 2008 at 10:57 AM said...

hahahahah
kan kat situ biasa air takdak..ekkeke..cam blok aku dulu ler..teringat aku ngn kak ain mai mandi kat opis jer hihihi

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal