Tuesday, December 2, 2008

anakku demam lagi.

Posted by NaZa at 4:56 PM
semalam tgh2 keje, dpt sms dr bbstr "fakhry demam". aku terus call. bbstr ckp, dia muntah2 byk kali, makan muntah, minum air muntah. huhu... tp badan xde la bape panas. dlm kul 4 lebih tu, bbstr sms suh call. dia ckp takut tgk fakhry asyik muntah je. fakhry ni lain sket, klu tanda2 fakhry nak demam ialah: muntah2.. slalunya fakhry start demam ngn aku dulu. so skang ni kt umah bbstr, takut la bbstr bile tgk dia asyik muntah2 camtu.. xpernah tgk.... kul 5.30 aku balik, suh abg balik awal gak nak bawak pi klinik. ubat ada kt umah, tp utk lebih selamat baik pi klinik kan.
aku sampai umah bbstr, melepek je fakhry atas pangkuan bbstr dia... xtido seharian, ngantuk sgt la tu.. tp badan xbape panas. masuk kete terus tido. sampai klinik terjaga ceria je dia.. tp still la melepek ngn aku... xmoh ngn papa dia... doc xcakap apa2pun.. bg ubat, terus blah. malam tu badan sib baik xpanas sgt... tido xde la merengek sgt. td aku call bbstr, dia tgh main lari2 ngn member2 dia. dah sihat kan...

0 comments on "anakku demam lagi."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal