Thursday, December 18, 2008

cite kosong...

Posted by NaZa at 9:11 AM
xde apa nak cite utk this week..
hujung tahun, seme org sibuk nak clearkan leave..
tp aku just ada 0.5 day je. cehhh... pesal la ciput sgt. bile masa tah aku cuti lama2 b4 ni...

last weekend aku pi tgk umah, diorg dah pecah kan seme tiles tu.. dah simen kasar.
maybe this week dh pasang kot tiles 2x2 tu kot..
aku ada mintak quotation ngan contractor lain. budget dlm 8k gak..
duit2.. rasanya, aku masuk umah baru lambat la sket. budget lari.. hehe
ada gak plan nak jual umah tu, nak beli umah landed..
tp bile pk2.. skang ni tgh gawat, so xyah la beli mende2 yg melibatkan hutang yg byk...
takut jadi apa2, susah plak kan...
n byk dah dengo cite, kilang2 tutup, xpun shutdown, 1 or 2 weeks.. bahaya gak ni..
klu kena berenti keje, camne la nak hidup kan..

buku yg aku beli dr ebay dh dpt.. ada 16buah. hihi
tp nipis2 je, leh la nak abihkan 1hari, 1buku...
buku cite sempoi2 je, xmemberatkan otak pun...

aritukan aku cakap nak beli psp..
dok pk2, sekali, esok pagi nye dah sold out.. ceh...
nampak sgt, macam xnak bg aku beli.
asben aku dok gelakkan je.. huhuhu
xpe.. wishlist tahun depan..
harap2, diorg leh la hack psp3k tu leh main pirate cd..
so nnt, harga psp akan turun. hihihi

0 comments on "cite kosong..."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal