Wednesday, December 31, 2008

Diary 2008

Posted by NaZa at 2:04 PM
dah sampai pun penghujung tahun 2008.. xde apa sgt yg menarik berlaku thn ni...

yg best
- bercuti ke cameron highland
- start wat blog sendiri..
- tuko kete dr kenari ke pesona
- pi jln2 kt bukit tinggi pahang
- family day opis kt sunway lagoon - aku xpernah pi sini lgb4 ni. hihih
- dapat anak sedara girl.. bile yek turn aku.. hih
- ada lg sket2 dpt project luar.. side income.. (actually hubby nye.. tp rezeki dia, rezeki aku gak. hihi)

yg xbest
- my mum masuk hospital sbb darah tinggi. 1 week lebih kena tahan
- xsempat nak dok umah baru,
- promotion xde ... huhuh

resolution for next year? xyah la... aku xde aim apa2 pun sebenonya... rasa cam best je bile org lain dok plan nak wat apa, pi mana, nak enhance diri... xpe.. dari hari ke hari.. aku try la improve diri aku mana yg perlu.. kot tetiba ada minat baru muncul dalam diri aku... tp wishlist utk memiliki barang sentiasa ada. hihih... dr last year xtertunai.. harap2 tahun 2009 tercapai la.. ekek

anyway selamat tahun baru 1430H n 2009..

1 comments on "Diary 2008"

kirana on December 31, 2008 at 5:08 PM said...

selamat tahun baru ... :)
thn depan baby baru??

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal