Tuesday, December 30, 2008

penat..

Posted by NaZa at 2:27 PM
aku sampai umah kul 12.30... dr tganu around kul 4 la... jalan xjammed.. tp dok singgah makan, toilet, solat.. tu yg berzaman sampai umah, pastu anto sedara asben kt kajang lg...
balik umah, fakhry poo-poo plak.. lepas cuci. ... bumm. terus tido. hihi pasal PIL aku balik haji nnt cite la...

ada satu incident happen malam td.. tgh2 aku dok belai2 si fakhry, baru aku perasan cincin yg my MIL beli dr mekah utk menantu kesayangan one n only diorg ni xde kt jari aku..... huhhu gelabah aku... b4 tu ada je... aku ingat jatuh masa nak pi toilet kt shell. tp xjadi pi sbb air xde... pastu berenti kt hentian lanchang, godek2 kete...angkat fakhry fuh... selamat ada kt dlm carseat fakhry...rasanya dia tarik masa dia pegang tgn aku.. hilang debaran aku...yolah. baru 1hari pakai dah hilang...

cincin tu longgar, nak pi potong kt kedai emas, diorg ckp emas mekah n mesia lain, pulak tu nak kena potong byk.. nnt batu tu lari.. xpela. wat kat KL jela.. alhamdulillah masih ada lg cincin tu.. klu x camne nak menjawab klu mak mentua aku tanya. hihih...

1 comments on "penat.."

Anonymous said...

haaa....haaaa...tau pun gelabah..ekekek!!

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal