Monday, December 22, 2008

terbakar...

Posted by NaZa at 4:25 PM
aku terjaga dlm kul 3.45pg camtu kot, ahad semalam... ada org hon kete... memekak je pepagi buta nak tido... pastu tetiba aku dengo bunyi org bising2 berlari... so aku ngn hubby bangun la... ingatkan ada org curi kete... dulu ada org curi kete area aprtment aku, abih kena belasah ngn org ramai, pakai helmet lg, kitorang jenguk kt tingkap, rupanya ada kete terbakar... api mmg menyala beso giler...macam cite dalam tv, klu kete terbakar...
diorg jerit2 sape punye kete n suh alihkan kete yg dekat2 ngn kete terbakar tu... bomba dtg 15min after that.. sempat gak la meletup dulu kete tu.. sampai api padam xde sape yg alih kete n owner xdatang pun.... tepi tu vios, depan nissan sentra. pagi tu aku tgk, abih separuh terbakar kete 4wheel drive tu... yg nissan tu, depan cair.. yg vios tu.. hitam2 kete dia... klu aku pun, xsure nak alihkan x kete tu.. kang tetiba aku alih, kete terbakar tu meletup, xke cari pasal namanya...

xsure camne leh terbakar.. tah2 ada org dengki.. biasala hidup kan...

1 comments on "terbakar..."

shafa on December 22, 2008 at 11:16 PM said...

kete ape yg etrbkr tuh...
gen 2 ker..
dl kan sibuk2 kata gen 2 mudah terbakar..
eh, dh mcm bahan api lak kete gen 2..
bahan mudah terbakar...heheheh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal