Thursday, January 29, 2009

abih dah cuti panjang.. keje-keje..

Posted by NaZa at 9:30 AM
baru balik dr cuti yg panjang... penat sehh... semalam dpt msg dr bbstr ckp, mak dia meninggal...
so aku dok pk, mesti dia nak sambung cuti sbb nak wat kenduri arwah kan.. so aku kena la sambung cuti sampai hari wilayah ni... tp pastu aku call, rupanya meninggal isnin lepas... so bleh la dia jaga fakhry nnt.. selamat cuti aku. hihihi..

hubby demam semalam.. lenguh2 badan.. biasa la org bandar xpernah wat keje berat.. :p tolong angkat periuk, pinggan mangkuk seme dah lotih... aparaaa... :p . b4 balik, mak aku sempat la ckp time kasih kt dia sbb menolong. ekekke, dulu dia yg beria ckp, xsabo nak tolong masa abg aku kawin. bile dah rasa. hahahah... baru tau penat..

0 comments on "abih dah cuti panjang.. keje-keje.."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal