Tuesday, January 6, 2009

Bermain Salji

Posted by NaZa at 1:01 PM
anak aku tgh main salji ngn bebudak lain..

main baik2 yek.. jgn masuk mulut tau.. bukanya abc..bergambo ngn Christmas tree.. macam muka terpaksa la plak..

bermain lg....

zoom sket saljinye....

bergambo ngn mama dia skali n snowman...... hihih...

kat ne yek tpt ni? .. sempena cuti new year, bawak la anak aku pi cuti2 mesia... so kitorg pi la bershopping melancong ke ikano power centre.. hhahahah.. nak main salji betul tah bile.. main jela ngn polistren yg bulat2 tu. ekekeke... asyik kaut nak masuk mulut je mamat ni...

4 comments on "Bermain Salji"

kirana on January 6, 2009 at 3:24 PM said...

aku igt kat ober the sea tadi hihihi .... :P

ko pakai tudung awning ek...zoom la sket ..nk tgk hehehhe

mrs noba on January 6, 2009 at 3:59 PM said...

hi naza...
thanks for visiting my blog!
oh tak gi lagi ikano masa krismas.
depa buat snowman?
heheh...

noniey alias on January 6, 2009 at 4:06 PM said...

weh naza asal muka ko lain giler? memang lain ah.

snow polisterin ke? aku ingatkan apalah tadi. kalau ko tak cakap, memang aku tak tau lah.

NaZa on January 6, 2009 at 6:11 PM said...

ana - aku rasa cam xsesuai sgt tudung tu ngan aku.. kena panjangkan sket awning tu ke bawah pipi .. so sbb xbape lawo, xmoh la aku zoom kan gambo tu. hihi

mrs noba - byk snowman... skang ni dah xde kot sbb dah nak masuk qong xi fa chai plak..

noni - klu aku xcakap tu, kire ko ingat aku kt ober the sea ke.. ;p

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal