Thursday, January 22, 2009

celebrate belated birthday

Posted by NaZa at 3:55 PM
semalam aku blanje abg makan... gaji dapat awal n birthday dia aritu aku xsambut kan... so malam tadi ingat nak blanje mkn... xnak la makan kt kedai yg biasa aku pi.. konon xnak makan nasi. nak makan kt secret recipe's tp rasa macam tpt tu termasuk dlm list boikot. hihih.. nak pi kluang station kt giant kinrara, tutup plak.. so pi jusco equine park. apa la sgt restaurant yg ada kt situ kan..

last2 masuk kenny rogers.. tu pun teragak2 nak masuk... hihi.. tp restaurant ni xde dlm list kan.... rasanya mmg ada sebab aku teragak nak masuk, sbb bile aku dok situ.. lambat giler dia amik order... padahal org xramai.. ada couple tu dtg lambat, dia pi amik order org tu dulu.. geram tul aku... pulak tu sket je.. lain kali xmoh gi situ.. better kt IOI, nyampah... pastu abg order country all-soup tu., kitorg dah abih makan pun xsampai lg.. terpaksa panggil diorg... bile bayo, diorg xmasukkan dlm bil plak soup tu... lorr... sib baik aku perasan lepas kuar dr kedai tu... terus aku bgtau cashier.. bukan apa.. makanan kan.. dosa plak makan xbayo ni.. jadi darah daging.

fakhry suka makan tulang ayam.

offer abg suh beli apa2 jela kt jusco as birthday present, tp dia xnak la plak. last2 aku beli baju fakhry... baju tido 2pasang, baju siang 2pasang. bleh la.. utk basahan... dah lama xbeli baju fakhry.. offer utk abg dah tutup. ekek, tunggu gaji bulan depan plak. hihih

7 comments on "celebrate belated birthday"

isz_3707 on January 22, 2009 at 4:19 PM said...

pandai plak asal ko amik gamba si fakhry pandang camera, heeee

k.suzy said...

comelnya fakhry..

kirana on January 22, 2009 at 7:22 PM said...

weh aku tak igt la list2 kena boikot..apa kata ko buat pastu laminate bg kat aku :)

happy besday ditujukan kpd en faiz :) ..dia tak mo hadiah beli kat jusco ...(apa kelasss :P ) kekekekkee ....acah jer noooo

noniey alias on January 22, 2009 at 7:47 PM said...

sape punye birthday sebenarnya.. tuan punya birthday tak dapat apa2..orang len plak yang dapat..hehehe

NaZa on January 22, 2009 at 8:52 PM said...

iszan - anak aku klu amik gambo mmg akan pandang camera siap wat aksi2 lg..

k.suzy - comel macam mak dia x? hahaha

ana - ko wat la wallpaper, letak kt pc ko. hihi

noni - dah bapak dia xnak, anak dia la yg wakilkan. hihih

k.imah said...

alamak naza salah boikot lah..secret resepi kita org dah check org asia punye tp kenny rogers mmg dari barat punye...ni kes check sbb k.sheli nk beli kek lah ni...mmg kena buat list lah...kalau tk salah boikot...

NaZa on January 29, 2009 at 12:20 PM said...

k.imah - kire SR bleh pi yek. xpe.. pasni kite wat project research sesama..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal