Thursday, January 29, 2009

dilema

Posted by NaZa at 2:22 PM
kan abg aku dah kawin weken lepas..
so dapat la kakak ipar sorang lg..
abg long aku kawin, kakak ipar aku panggil kak su.
abg ngah aku yg ni kawin, kakak ipar nak panggil apa yek?
nama dia anis, suppose panggil kak anis la kan..
tp dia muda dr aku tu.. umur 25. huuh
leceh tul la klu muda2 ni. segan la plak nak panggil nama.
tapi bile nak panggil kak, alahai.. terasa mudanya aku. ekeke
sampai skang aku xde lg panggil apa2...
bile dia toleh baru aku cakap. ahahha
teruk tul aku ni... mesti dia ckp adik ipar dia sombong. hihihi

masa sanding kt belah pompuan.. gambo xclear la kan.. camera hp je..
lepas nikah kt masjid

masa kt umah sanggah..

si fakhry sempat lg nak ngorat anak dara org dlm masjid... dia nk pi cium budak tu. sabo jela..

ni la anak bujang aku.. beso dah..

3 comments on "dilema"

kirana on January 29, 2009 at 3:14 PM said...

aku mencadangkan ..panggey nama jer..tak da hal lah..

cam aku..adik2 ipar aku panggey nama jer..aku lak panggey depa kak hehe..

noniey alias on January 29, 2009 at 7:24 PM said...

aku lak, panggil kak gak.. sebab sume yang pangkat lagi tinggi, kena panggil kak atau abang. even yang laki pun sama.. akan panggil kak gak.. walaupun sama umur

buzzybug on January 30, 2009 at 9:13 AM said...

kite panggil kakak ipar kite ngan nama je. dia muda dr kite.

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal