Thursday, February 5, 2009

aku yg xpandai jaga ke?

Posted by NaZa at 10:28 AM
pesal la fakhry asyik demam yek? ke aku xpandai jaga? huhuhu.... tp isnin baru ni gak mak aku demam.. sama macam fakhry.. malam kelmarin, sampai menggigil fakhry.. terkejut giler aku... terus aku masukkan ubat sumbat tu... letak atas badan aku, aku peluk dia.. alhamdulillah, lepas tu ok. sib baik abg perasan masa tu, tergerak hati dia nak tuko pampers fakhry. dalam kul 6pagi camtu...kaki ngn tgn sejuk, but badan panas.. rasanya macam panas dalam..

so smlm pagi aku pi klinik. dia sihat je. siap lari2... bbstr msg ckp suh aku cuti.. sbb dia takut nak jaga.. klu jadi apa2 kang, susah plak dia.. so aku EL la semalam.. badan dia still panas gak, bape kali aku mandikan dia.. tp bile mandi, suka sgt la sampai xnak kuar bilik air. tp aku takut la plak dia menggigil kesejukan sbb bahaya gak... nak tido pun xleh.. sampai kepetang baru leh tido. tu pun mata dia cam leban bawah mata sbb kurang tido...petang tu dia bangun aku mandikan, alhamdulillah, dah kurang panas dia.. ceria je...

tadi masa nak anto, fakhry siap melencong ke kete, xmoh pi umah bbstr dia.. kuar dr lift nak masuk semula.. agaknya sbb aku jaga dia dah bape hari, tu yg xnak pi umah bbstr. dari ceria muka, terus masam.. sampai kt umah bbstr terus kemek la muka dia nak nangis.. hihihi

3 comments on "aku yg xpandai jaga ke?"

kirana on February 5, 2009 at 11:59 AM said...

musim kot la ni
tak per pon cuba ko bg supplement..vit C ke
atau dbrain ..anak kwn aku kerap demam dulu..dia bg mkn dbrain..dia kata dh tak kerap..

NaZa on February 5, 2009 at 12:05 PM said...

ana - aku ada bg multivitamin.. tp sama je. huhuh

noniey alias on February 5, 2009 at 3:43 PM said...

a'ah la naza..musim budak2 demam. ayah aku cakap peralihan cuaca. memang risau kalau anak demam. nak tido pun tak lena.

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal