Thursday, February 12, 2009

fakhry di kala pagi..

Posted by NaZa at 2:15 PM
skang ni pagi2 nak pi keje mmg la syahdu nyer... start minggu ni la fakhry camni... kuar je dari umah, fakhry xnak jalan sendiri, nak berdokong ngn papa dia... ngn aku? huuhh, xmoh nye la dia... siap peluk kuat2 papa dia takut aku amik. masuk je lif nak pi umah bbstr, sure ada kuar suara yg kureng menyenangkan... muka pun dah berubah dari senyum ke mencuka... bile sampai depan pintu umah bbstr peluk erat leher papa dia... aku amik je dia dgn paksaan, muka dah masam... bbstr amik.. uwaaaaaaa... menangis la apa lg... aku terus tarik tgn hubby suh blah dari situ.. makin lama kt situ makin melalak dia. bile kitorg xde depan mata, terus senyap dia.. lupa dah kt mama papa dia ni.. bergelak ketawa ngn mmbr2 dia.. dulu2 bleh la aku salam2 tgn dia, cium pipi.. dia plak melambai2 tangan.... skang ni masa aku dokong dia jela aku leh cium dia, sbb bile tgh nangis nak salam? huh, xdapek lorr.. dia tarik tgn aku kuat2 ada la, suh amik dia.

sbb tu klu kuar dari umah, fakhry xnak aku dokong sbb dia tau aku akan bg kt bbstr. haha. tadi konon2 nak pujuk2 dia, pi la kedai dulu beli kuih utk dia... masuk lif ok je. tp dia kemam je kuih dlm mulut xmakan.. pendam perasaan tu. ekekk..
gambo dikala bersuka ria... tiada kaitan ngn entry ni..

2 comments on "fakhry di kala pagi.."

Umie on February 12, 2009 at 3:02 PM said...

dia takde geng ke kat tempat babysitter tu??..kalau ade geng mesti dia syiok..takpun kena buli ngan geng..sbb tu masam je muka nak pi rmh babysitter erk...hehe

NaZa on February 12, 2009 at 3:44 PM said...

umie - dalam masa 30saat lepas kitorg bg kat bbstr tu yg dia nangis... meraung2... tp lepas kitorg dah blah mmg macam xingat kt mak ayah. bergelak ketawa ngn member2 dia...huhuhu

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal