Tuesday, February 10, 2009

taman bukit jalil

Posted by NaZa at 3:21 PM
sabtu, hari melepak di rumah... aku malas nak pi jalan2. ditambah pula dgn kekangan economoney... hihih.. so lepas asar.. ajak la abg pi taman bukit jalil. sian plak kat si fakhry kan, dok umah je. bosan dia... aku rasa, setahun sekali kot aku pi situ, tu pun paksa abg suh pi, sbb nak suh dia exercise.. klu x, xdenye dia nak pi. sibuk la, apa la... camne la nak jadi body builder... :p
nak suh pi dekat kolam tu, nak tgk ada ikan ke x..
fakhry pun sibuk nak pijak batu apa tu.. yg mengurut kaki tu.. tp dia pakai kasut la..
ada taman asean kt sini.. tp maleh aku nak amik gambo. ala2 taman tamadun islam kt tganu tu la.. tp xdijaga dengan betul.. so xcantik dah..

tgh tgk ikan kt kolam tu.. ramai yg bagi makan. giler beso ikannyaxclear sgt ikannya... tp mmg beso giler ikan keli..

kejap je aku kt sini sbb fakhry macam penat je.. asyik nak dokong + klu lepaskan, dia main kutip batu. huhhu.. pastu terus pi pasar malam kt bdr tun razak, n tgk progress umah aku tu... on the way balik umah, fakhry tido.. sampai umah pun tido, sampai ke pagi.. aku belikan dia nasi kerabu, tp sbb dia tido aku makan la.. dlm kul 3 kot dia bangun lapo, abg bangun bagi makan biskut n apa2 yg ada dlm fridge. kul 5.30 baru dia tido semula...

0 comments on "taman bukit jalil"

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal