Wednesday, April 8, 2009

Gigi

Posted by NaZa at 2:59 PM


gigi fakhry start tumbuh masa dia 4months.. sekali 4btg tumbuh... skang ni aku rasa macam dah full je. tp xde la plak aku nak kire bape batang. aku agak je macam dah penuh..... kelmarin, hubby dok godek2 gigi dia... bile tgk kt geraham macam ada pecah sket. huhuhu.. gigi fakhry dah rosak... tu la mama suh gosok gigi xnak... kt umah bbstr pun sama, bile kite nak gosokkan xbagi.. nak gosok sendiri... geram tul aku...

yg mampu aku wat, aku tenyeh2 ngn towel gigi dia tu.. tp org kata, klu gosok ngn kain, anak cakap lambat. betul ke? macamne la nak suh fakhry suka gosok gigi... huhu.. nnt makin cepat je rosak...

4 comments on "Gigi"

Anonymous said...

cptnye fakhry tumbuh gigi..damia umur sethn br tumbuh.ni pn paksa je gosok gigi.lame2 ok...

kirana on April 9, 2009 at 10:37 AM said...

aiman pon sama malas gosok gigi...kalo dia rajin tu..sbb dia nk telan colgate tu..

org kata bukan lmbat ckp..cakap gagap

noniey alias on April 12, 2009 at 1:39 PM said...

cepatnya gigi dia rosak.. tak sanggup nak tgk.. gigi dah lawa dah tu..

k.imah said...

k.imah mmg gosok guna towel aje mase kecik2 cz rase lagi bersih..but alhamdulilah anak2 xdelak lmbt ckp..dh besar skit..suruh b4 sleep gosok gigi..then gosok lagi dgn towel..sbb tau sgt tk bersih pun die org gosok tu..just nk displin kan aje die org gosok sendiri...
kdg malas die org amik baju then gosok...belasah lah janji tau penting nye jaga gigi..heheheh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal