Friday, April 3, 2009

penangan upin dan ipin..

Posted by NaZa at 9:42 AM


*monitor masa zaman study dulu2. hihi.. kedekut nak beli yg baru.. ekekek

skang ni, activity kt atas ni la selalu fakhry wat lepas balik dari umah bbstr... sampai umah, lepak2, main2, makan... terus suh bukak PC. kkdg aku bukakkan pocoyo, pastu suh sambung upin-ipin plak. masa aku nak ngadap PC mmg xleh la skang ni. kena berebut. aku bukak je, dia dah ngendeng... so skang aku kena cari hobby lain utk isi masa lapang.


minggu ni dia tido lepas kul 12malam... huhuh.. bbstr cakap siang dia just tido 1jam je.. tahan tul mata... aku rasa dia balas dendam sebab minggu ni aku amik dia dr umah bbstr kul 8lebih... byk keje lorrr...

3 comments on "penangan upin dan ipin.."

kirana on April 3, 2009 at 10:06 AM said...

lama tak tgk fakhry...mama fakhry la malas letak gambar...
sib baik entri ni dh byk gambar.. :P

shaifulsafar on April 3, 2009 at 2:37 PM said...

comelnya fakhry tido....
comel macam upin ipin jugeee... :-D

NaZa on April 4, 2009 at 10:54 AM said...

ana - pembawakan budak, tu yg malas nak upload. hihihi

shaifulsafar - jgn la plak botak macam upin ipin sudah.. hihihi

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal