Monday, April 20, 2009

pureen warehouse sale

Posted by NaZa at 9:18 AM
dah lama tau pasal warehouse sale ni.. tp xsure nak pi ke x. last year aku pi sbb my parents ada kt umah so diorg leh jaga fakhry. kali ni kena bawak fakhry sekali.. pagi sabtu tu, lepas breakfast seme, ajak abg pi. sampai sana dah kul 10.30 la.. hubby drop aku kt gate. masuk je, tgk dah ramai org beratur nak membayo... aku terus pi tpt baju.. memula rasa macam malas je nak beli sbb mesti lama nak membayo. tp dah alang2 pi n aku pun xde keje nak wat sabtu tu.. terus je mencari apa yg berkenan..

baju utk bebudak from newborn-18months mmg byk la..utk fakhry aku just beli yg baju 1set=rm10, botol susu, towel, shampoo n dapat la ubat gigi kid n maternity mum free utk testing... call hubby cakap suh tunggu kat luar je xyah masuk. panas giler... sian sgt ngn baby2 yg mak2 diorg ni bawak. melalak2 diorg... nak wat camne kan, tgh beratur membayo, xkan nak blah camtu je... ada tu yg preggy perut dah beso berdiri lama2.. sian2...
so below ialah hasil rembaran aku....klu xtunjuk hasil rembatan, xsah la kan.. xde bukti..

baju n seluar rm10 je. kire ok la..

mende2 sampingan..

pampers pureen yg premium tu org cakap quality cam mamypoko. org kata murah rm25.. tp aku xrembat la.. xlarat nak pegang. yela.. aku sorang2 nak mencari seme bende.. pastu ngn malas nak beratur panjang2 lg.. tu pun aku queue dalam 1hour baru leh bayo. pastu nak kuar dari parking tu kena queue jugak 1hour. giler.. ni 1st time la aku pi warehouse yg kena beratur lama2 sbb datang lambat. selalunya awal je aku datang n masa tu org sibuk memilih lg aku dah bayo..

masa aku dok beratur nak bayo tu. pekerja kt situ cite ada sesetengah org tu, diorg amik2 baju masuk dalam bakul, pastu dok tepi2 pilih mana yg berkenan.. ada yg tuko2 tag harga dari yg mahal ke murah. teruk tul la... dah murah pun masih nak murah lg..

3 comments on "pureen warehouse sale"

kirana on April 20, 2009 at 10:05 AM said...

ko beli apa utk aku ??haha tiba2

Umie on April 22, 2009 at 1:01 AM said...

eee...ade ke yg wat mcm tu??? mmg teruk la... tak rasa semacam ke beli cara menipu mcm tu kan??...

NaZa on April 23, 2009 at 9:28 AM said...

ana- yg tinggal resit utk claim kt ko... bleh? hhihi

umie - diorg dah biasa wat la tu... org ramai, guard pun xpasan diorg2 ni wat camtu..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal