Monday, April 6, 2009

tragedi berdarah...

Posted by NaZa at 2:27 PM
semalam tgh aku bermesra-manja berborak berdua ngn hubby, tetiba fakhry masuk bilik tunjuk jari telunjuk dia yg penuh dengan darah kt hubby. why? kenapa nak tunjuk ngn papa dia? bukan aku. padahal aku yg dekat ngn dia. huh.. terkejut kitorang bile tgk..... rasa macam aku yg sakit n terluka.. ceh poyo ayat.. terus la amik minyak gamat n tisu letak kt jari dia.. bile aku tgk2 apa benda la dia wat kt luar.. rupanya, sambil dia menengok cite upin-ipin tu, dia main calendar yg 1page tu... yg ada besi kt atas utk gantung... maybe terguris/ terkoyak dalam sket kot.. sbb tu darah byk tul... plaster xde, so aku balut ngn tisu+solitape je.. tp muka dia mmg la xmenunjukkan tanda sakit... lagi dia menekan2 tgn dia... abih la kuar darah semula... bile makan, sibuk nak pegang sudu n pinggan sendiri... kuar la balik darah dia...

gambo xde la plak nak amik kan... sbb tgh terkejut.

2 comments on "tragedi berdarah..."

kirana on April 6, 2009 at 2:31 PM said...

awat pi potong mesra manja tu..ala malu2 kucing konon :P

NaZa on April 6, 2009 at 2:46 PM said...

ana - kena potong, kang ada budak bawah umur baca, bahaya. hahahah

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal