Wednesday, May 6, 2009

aduhh.... sakitnya... huhuh

Posted by NaZa at 3:19 PM


seperti gambo di atas.. jari aku telah terkepit ngn pintu kereta... sakit giler.. sib baik satu jari je n masa tu fakhry papa dia pegang... xpela klu aku yg kena asalkan bukan fakhry... hari kejadian pagi sabtu, b4 nak pi ikea, nak bawak my parent jalan2... masa amik gambo ni dah petang, so dah xde kemek jari aku tu... dah kembali asal....gambo terbaru kat bawah ni la.. tadi baru aku amik... hitam jari aku. rasanya tertanggal ke kuku nanti? abah aku cakap x. tp bbstr cakap, tertanggal macam anak dia dulu.. yeke? aku rasa xde la teruk sgt kan. huhuh..


aku rasa masa pregnant ni byk tul terluka diri sendiri.. b4 gi langkawi aritu tersadung bucu katil.. terkoyak sket kulit kat betis aku.. huhuh.. salah satu sebab aku malas nak blogging. sakit jari. hihihih

5 comments on "aduhh.... sakitnya... huhuh"

Anonymous said...

saya turut simpati....huhuu,byk bersabar

kirana on May 6, 2009 at 4:36 PM said...

aku igt gmabar 1st n 2nd tu jari fakhry..haha kecik lak nampak..
tgk yg bwh tu mmg jari ko lah...

org kata tertanggal nnt..kalo kebam satu kuku tu

Anonymous said...

mase damia kuku dia cabut sdiri hitam gile.cmne leh tekepit?

noniey alias on May 6, 2009 at 8:24 PM said...

kalau aqil ari tu, kuku dia tercabut habis. memang hodoh ah. tapi lepas tu ok dah. ngeri ah time tercabut tu.

bie on May 8, 2009 at 10:04 AM said...

xtercabut rsnya..nant dia naik yg baru..yg lama tu dia tolak2 keatas..nant kita potong je mcm potong kuku...kalau tersepit..dh lama..suke korek2 buang yg itam tu haha...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal